මගේ සිහිනය…

එක සැරයක් මට මතකයි එයා කියනවා..

“මගේ ඇඟ එක්තරා විදියක මතකසටහන් පොතක්.. නාවිකයන් හැම පච්චයකින්ම කථාවක් කියනවා වගේ මගේ ජීවිත මතක සටහන් තියා ගත්තෙ ඇඟේ..ඒ සටහන පිහියකින් මමම කරගත්ත එකක් හරි වෘතිමය නිර්මාණ ශිල්පියෙක්ගෙන් හරි වෙන්න පුලුවන්…”

කවුද මේ??? apziගෙ හිතේ වැඩිම කාලයක් හිටපු එකම පිරිමියා.. 😀  (දැන් අහයි ඇයි අනිත් අය ???) මම මෙයාට ආදරය කරන්න පටන් ගත්තෙ හමුදාවෙ ඉන්නවා (Platoon) දැක්ක දවසෙ ඉඳලා.. (කොහොමත් apzi ට පොඩි uniform පිස්සුවක් තියනවා..) ඒ විසේකාර චරිතය දැක්කම තව ටිකක් විස්තර හොයන්න පටන් ගත්තමයි දැනගත්තෙ හොඳට සින්දු කියන්නත් පුලුවන් කියලා..

ඊට පස්සෙ මම ආයිත් එයාව දකිනකොට එයා ගගනගාමියෙක්(The Astronaut’s Wife).. මට හැමවෙලාවෙම දකින්න බැරි අපි ගොඩක් දුර ඉන්න නිසා.. ඒ දවස් වල ඉතින් internet එහෙම තිබුනෙ නෑ නෙ..

ඊට පස්සෙ දුර්ලභ පොත් එකතු කරන්නෙක්(The Ninth Gate) හැටියටත් අහිකුණ්ටකයෙක්(Chocolatහැටියටත් හිටපු එයා එක පාරටම මුහුදු මංකොල්ලකාරයෙක්(Pirates of the Caribbean) උනා.. මුළු ලෝකෙම එයාව අඳුරගත්තෙ මංකොල්ලකාරයෙක් විදියට..

ඔයිට පස්සෙ නවකථා කාරයෙක්(Finding Neverland), මානසික රෝගියෙක්(Secret Window), වංශවතෙක්(The Libertine), චොකලට් කර්මාන්තශාලා හිමියෙක්(Charlie and the Chocolate Factory), කරණවෑමියෙක්(Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street), අපරාධකාරයෙක්(Public Enemies), පිස්සු තොප්පිකාරයෙක්(Alice in Wonderland) හා ඔත්තුකාරයෙක්(The Tourist) උනත්.. හැමදාම මිනිස්සු දැක්කෙ එයාව  මංකොල්ලකාරයෙක් විදියටමයි..

ඇයි මම මේ මංකොල්ලකාරයට කැමති?? ඇඟේම තියන හැකියාවට විතරක් නෙවෙයි, මම දකින හිතුවක්කාර කමට, ප්‍රංශකාරයන්ගෙ උපතින්ම තියන නපුරුකමට.. ආකර්ශනයට..

ඒ වගේම ඇඟ පුරාම ගහපු තේරුමක් තියන tatoos වලට…

මම ආයිත් මැයි 20 වෙනකල් බලගෙන ඉන්නෙ එයා ආයිත් එනකල්..(ඒත් මට එයාව දකින්න වෙන්නෙ තව මාසෙකට විතර පස්සෙ) ඊට කලින් කවුරුහරි එයාව දැක්කොත් මට කියන්න….

About apzi

An idiot!! fun! stupid! weird! rocking! awesome! n 18 for decades!!!
This entry was posted in සිතුවිලි. Bookmark the permalink.

3 Responses to මගේ සිහිනය…

  1. apzi says:

    මේ මම බලපු films විතරයි…

  2. හොදා හොදා .. දැක්කොත් කියන්නම්..

Leave a Reply

